19. 8. 2015

DIY to room (reconstruction) | koleso s fotkami

Neverím ako to, že 5 dní (o štyri minúty už 6), celých 5 DNÍ som nič nepridala. A to sa mi zdá, ako keby som pridávala každý deň, pretože na blog fakt myslím neustále. Začalo ma to celkom baviť, takže dúfam, že sa oplatí.
Dosť mojich nočných myšlienok, aby som sa ráno za seba nehanbila.
Každopádne, dnes som tu s ďalším DIY, ktoré vzniklo tak úplne random. Bola som u babky na návšteve a šla som sa prejsť do jej záhrady. Na takej kope bolo hodených kopu vecí. Keď som sa tak na ne pozerala, rozmýšľala som, že čo by sa s nimi dalo spraviť. Tak nejako som došla k starému kolesu od bicykla a povedala som si, že si ho prerobím a dám do izby. Ani neviem ako ma napadlo, že urobím to čo urobím, ale aj ja sa sama sebe niekedy čudujem.. tak dúfam, že sa vám to bude páčiť a že sa trošku inšpirujete. Je to primitívne jednoduché, ide skôr o hýbanie vecí než ich vyrábanie, ale aj tak .. :D

Použila som:
- koleso od bicykla you don't say
- staré laky na nechty
- štipce
- fotografie


Ako prvé, som lakmi (použila som len červený a čierny jaká emačka zo mňa) nalakovala zhrdzavené boky a tie špilky. Nechcela som lakovať celé koleso, ale možno uvidíte aj menší update, druhé plánujem urobiť celé biele. 



Nechala som ho vyschnúť a potom už len naštipcovala fotky.



A ukážem vám ešte aj trochu pózovania v izbe, aj keď sú fotky tmavé, pretože slnko už zapadalo. Snáď odpustíte.

nová várka z knižnice:)




Dúfam, že sa vám táto rekonštrukcia kolesa páčila, a že som vás trošku inšpirovala, aj keď len takýmto jednoduchým návodom.
Vaše blogy si rada prečítam, tak mi ich môžte hodiť do komentára.:)

13 komentárov:

  1. Ach, tak toto je ozaj super nápad!

    www.hellomynameisev.blogspot.sk
    (na blogu prebieha aj GA, bola by som rada, ak by si sa zapojila)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super nápad, ale vo svojej izbe si to predstaviť neviem :) :D
    www.houseoftheweirdness.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem! do tej mojej to praveže pasovalo ,takže som rada :D:)

      Odstrániť
  3. zaujímavý nápad, ja by som ho ale niekam zavesila ;)
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. noo skúšala som to, ale tie šrubky v strede sú také dlhé, že by som potrebovala pol metrový klinec, aby to držalo.. ale ďakujem za typ! :)

      Odstrániť
  4. Vypadá to suprově, moc pěkný nápad! A velice dobrý výběr fotek - Ian Somerhalder ♥ haha :D
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Super nápad :O ještě jsem to nikde neviděla, ale vypadá to fakt super :) akorát by mamka mrmlala, že kolo prostě do domu nepatří :/ :D capuccinolover.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem:) aj moja nebola dva krát za to, ale tak je to moja izba a zmierila sa s tým :) blog prečítam:)

      Odstrániť
  6. Skvelý nápad! :)) Veľmi sa mi to koleso páči. Je to proste originál :D
    Domi Lap

    OdpovedaťOdstrániť