23. 8. 2015

Music for evenings

Dnes som tu len tak chudobne, bez fotiek a bez pripraveného článku - odpusťte. No nedalo mi to, a chcela som sa aj dnes s vami o niečo podeliť, tak som tu s typmi na piesne.
Keď si večer ľahnem do postele s notebookom, prvé čo urobím je, že si zapnem hudbu. Po hlučnom dni, keď nemám vôbec náladu na nejaké super energetické a rýchle piesne, si jednoducho pustím "tie moje", ktoré viem, že vo mne prebudia taký pokoj a kľud. Tak ako hudba lieči, tak dokáže aj uškodiť. Preto si radšej pustím moje kľuďáky namiesto nejakých rozbíjačiek, na ktoré nemám chuť(?)sluch.
enjoy:)


Ben Howard - Small Things


Zella Day - Compass



Troye Sivan - Happy Little Pill


Keaton Henson - Flesh and Bone



Sia - Breath me




Kodaline - All I Want






Gary Jules - Mad world




Birdy - Skinny Love

och ta Birdy


Ed Sheeran

Im mess

Photograph

One



a na záver, veľká (a už riadna dlhá) láska:

Sam Smith - Lay me down

Dúfam, že som vám pomohla pri večernom tichu. Je ich síce oveľa viac, ale už teraz som ich sem dala až veľa.. napíšte mi do komentára, či som vám ukázala aj nejaké nové, alebo či niektoré z týchto radi počúvate.
 Som si uvedomila, že ešte ani v jednom príspevku som vám nepovedala čaute alebo ahojte na rozlúčku. 
Dobrú noc ráno<3  

3 komentáre:

  1. Pekný článok.. :) Super pesničky! Sia veľmi pekne spieva. Tiež mám veľmi rada jej pesničky :D
    Domi Lap

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super pesničkyyyyyy mnesa najviac páčila ta od Zelly úplne toptoptop
    Ja osobne teraz fičím na najnovšom albume od wekknda určite počúvaj!

    OdpovedaťOdstrániť