3. 8. 2015

DIY to room | nová stolička

Nejako som zatúžila po zmene, tak som si popremiestňovala nábytok v izbe. Chcela som tam mať niečo také nové, čo mi oživí izbu, tak som z pôjdu zniesla takúto starú potrhanú stoličku.


Napadlo ma, že ju tak trochu obnovím, aby nevyzerala jak zo smetiska, tak som vzala
- látku
- nožnice
- lepidlovú pištoľ 

Najprv som si položila látku na stoličku, a vystrihla podľa nej kruh s približne desať centimetrovým okrajom.

Do stredu nastriekame (?) /natlačíme, nakvapkáme/ tekuté lepidlo z pištole. Kto s takouto pištoľou ešte nerobil buďte prosím opatrný, je to fakt horúce! hovoria zo mňa skúsenosti hah



Ak budete mať dosť lepidla v strednej časti, priložíte tú kruhovú látku a trochu to uťapkáte. Počkáme pár sekúnd a lepidlo dáme na celú plochu tak, aby to držalo. Nemusíte však míňať strašne veľa náplní, stačí ak dáte lepidlo tak, aby tá látka držala. 


Necháme ju trocha vychladnúť a otočíme. Teraz zalepíme boky a látku pri tom naťahujeme, aby bola všade rovnomerne, Zvyšnú látku odstrihneme a opäť necháme vychladnúť.








Stolička je hotová a ja som s ňou spokojná:)




Ak chcete vidieť viac takýchto DIY, určite napíšte.
Vaše blogy čakám v komentároch:)!












8 komentárov: