30. 7. 2015

Wreck this journal 1 | voda je všade

Dnes tú pre vás mám článok o tomto zápisníku Wreck this journal, ktorý je známi už aj na Slovensku, keďže sa predáva aj v slovenskom jazyku. Ja však vlastním anglický originál už dlhšie, ale až teraz som sa rozhodla urobiť o ňom článok. Ak ste sa s ním ešte nestretli, je to zápisník v ktorom sú všelijaké úlohy a vy ich máte vyplniť čo najviac kreatívne a originálne. Ja som konala spontánne, a čo ma napadlo to som si vybrala. Na internete je mnoho ukážok ak by ste sa chceli inšpirovať. 
Môj WTJ je oblepený margarétkami, ktoré som si doniesla z jedného úžasného pobytu. Nevidela som to zatiaľ na nijakom a veľmi sa mi to páčilo, čiže je to také moje vlastné.
Teraz už prejdime k fotkám, keď ich tu je dnes toľko. 



Ako prvú úlohu tu máme..

Urob lievik a napi sa z neho!

na toto potrebujeme len nožnice a lepiacu pásku, takže je to ľahko zvládnuteľne pre všetkých. /dúfam/
Ako prvé, si samozrejme vystrihneme lievik podľa čiar. 


zrolujeme a zlepíme...

a naplníme vodou - ja som si urobila sirupovú, aby to malo aj farbu. No veľmi sa neoplatilo :D


to vedro tam bolo na to, aby som neporozlievala po zemi a chcela som nad ním piť, lenže nejako nevydalo a pohár praskol... :D #šikovnosť (ale napila som sa yes!)


takže úloha splnená - až na to že všetko je mokré, napila som fakt len trochu sa a lievik dokonca aj praskol.. juhú

Hoď niečo farebné do terča 


Túto úlohu som sa rozhodla splniť práve preto, že mi trocha sirupovej vody v pohári ostalo a chuť na ňu ma už dávno prešla po tom čo som ju utierala zo zeme takže som do toho šla!


papierovú guličku som namáčala do spomínanej vody, a hádzala ju.
 


 úloha splená

a ako posledná tu je

Nájdi spôsob, ako obliecť zápisník



Rozmýšľala som, ako by som to mohla skúsiť, tak som vzala látky a nožnice a dopadlo to takto:




myslím si, že aj táto úloha je splnená.


Ďakujem ak ste došli až sem, pretože som si dala záležať na tomto článku a bavilo ma robiť ho, takže ak sa vám páčil, napíšte mi to do komentára, budem rada. Ak chcete aj druhý diel WTJ tiež napíšte, nech viem, či sa v tomto dá pokračovať.
Vaše blogy si rada prečítam!:)











16 komentárov:

  1. Mne sa veľmi páčil tento článok a je to krásne nafotené.. :)
    Určite urob aj druhý diel ♥
    http://martinaiv.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máš veľmi pekné fotky, môžem sa spýtať čím fotíš? :-) Inak super článok, sledujem ťa ako pravidelná čitateľka, tvoj blog sa mi veľmi páči.

    http://style-makeup-tips.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne aj za sledovanie, tvoj blog poznám už dlhšie je super! Fotím takým maličkým foťákom - Canon PowerShot sx 170 is - dúfam, že som to napísala správne. Je taký "do ruky" ale osobne si myslím, že tie fotky sú také preto, lebo ich fotím vonku. Fakt je to asi polovica úspechu. Máš odomňa sledovanie na blogu:)

      Odstrániť
  3. Ten nápad s margarétkami je super! WTJ som mala aj ja, teraz už však je niekde na smetisku, nakoľko som to "trochu" prehnala - úplne som ho zničila na márne kúsky :D Čo už... Ak sa smiem spýtať, tiež by ma zaujímalo čím fotíš..? A určite urob pokračovanie :)

    www.hellomynameisev.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Každopádne, aspoň si splnila účel zničenia toho zápisníka - si originálna gratulujem :D.. fotím maličkým Canonom Powershot sx 170 is tu je aj odkaz, že ako vyzerá > http://www.canon.sk/Images/PowerShot%20SX170%20IS_BLK_web%20imagery_FSL_02_tcm127-1075407.jpg

      ako som písala vyššie, fotím vonku na dennom svetle takže aj preto sú fotky také lepšie. Už sa teším na tvoj blog pretože vyzerá super (a máš super hudobný vkus!).

      Odstrániť
  4. jeej, wreck this journal, mohla by si mi ho niekedy požičať, haha
    inak je škoda tej nádhernej bieločiernej látky, je úplne úžasná, ušiješ mi z nej niečo, prosímmm?:D:D
    Girl Who Is Obsessed | girlwhoisobsessed.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jasnee príď na návštevu :D
      Hej, tie látky sú super a neľutuj ju, má ešte štyri metre... :D jasne že ušijem - turban na hlavu može byť?

      Odstrániť
  5. velmi pěkné fotky :) wreck this journal jsem si chtěla kupovat ale usoudila jsem že bych na to neměla čas a ani by mě to nebavilo :D :)
    http://whimsiccal.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) ja som ho dostala od kamarátky a tiež som najprv nevedela, že či ma to bude baviť - ale je to super keď sa nudíš:)

      Odstrániť
  6. Je to vážně hezky nafocené a vymyšlené. Wreck this jornal mám taky a nikdy se s ním nenudím, je to super věc na odreagování. :) Chica loca♡

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem:) áno, wreck this journal je fakt super vec na nudu a aj ostatné zápisníky z tejto série sú super!

      Odstrániť
  7. Veľmi dobrýnápad , fskt nápadité , super blog☺☺
    teenslifesucks15.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Veľmi dobrýnápad , fskt nápadité , super blog☺☺
    teenslifesucks15.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Veľmi dobrýnápad , fskt nápadité , super blog☺☺
    teenslifesucks15.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť