20. 9. 2015

Three cities, three dreams

V prvom rade sa vám chcem neskutočne poďakovať za tie komentáre čo mi tu nechávate. Možno si to ani neuvedomujete, ale to ma posúva vpred, mám väčšiu motiváciu a chuť písať aj keď mám len trošičku času. Tak veľké Ď.

Tento príspevok plánujem už dlhšie, aj keď je v podstate všade. Ja ho vezmem tak trošku ináč. Keďže keby som tu mala písať o nádherných miestach, ktoré chcem navštíviť, boli by sme tu do zajtra. Takže to tak trochu preriedim a ukážem vám len  mestá a veľkomestá, ktoré sú moje vysnívané.



New York

hah, kto by si to bol pomyslel?
Tento sen má asi väčšina populácie planéty, a ja nie som výnimkou. Páči sa mi tá atmosféra, ktorá ide z fotiek, tie budovy, ten život. To ma tam ťahá - vždy to tam žije, vždy sa tam niečo deje a každá ulica má svoj príbeh. Na druhú stranu však poviem, že život v takomto obrovskom meste si predstaviť neviem. Bolo by to pre mňa také - stiesnené? aká irónia





Brighton

Najčastejším anglickým dream city je Londýn, nie však v mojom prípade. Jasné, Londýn ma láka, ale zas nie ako toto pobrežné mesto, ktoré si ma jednoducho získalo. Možno je to tou plážou, tými budovami, tým morom, tými kaviarňami alebo možno len tým, že tam býva Alfie so Zoellou hah. Každopádne, ak by som sa tam raz dostala, bola by som neskutočne šťastná a možno tam raz budem bývať - kto vie?


Oslo

Nielen toto mesto, ale Nórsko ako tak celé ma veľmi láka už odmalička. Krásna príroda, architektúra, je to jednoducho miesto, ktoré za život fakt potrebujem navštíviť.


Aj keď tak málo na dnes odo mňa, dúfam, že sa vám príspevok páčil. Do komentára mi môžte napísať, ktoré tri mestá sú vaše vysnívané a či sa v nejakom zhodujeme.
Čaute♥

7 komentárov:

  1. Pekný príspevok začnem takto, mna osobne tiež lákajú takéto miesta ale však vstale ti tam chyba Westminster👋🏻😊. Moje fav mesto je Praha je to proste perfektne miesto najlepšie na svete kde som zatiaľ bol! Ale určite plánujem precestovať viac ako len Európu! Ale ak mám úprimne povedať aj Istanbul je krásne mesto no ehm skôr niektoré štvrte. Ale Londýn je pre mna krajší ako NYC mna to ťahá viac take staršie budovy ten taký štýl, a ten prízvuk ❤️
    Tento članok tiež plánujem dlhšiu dobu ale ja to chcem zobrať viac všeobecne celkovo kam chcem ísť a čo chcem robiť. Úprimne tieto tipy príspevkov nemám rad u nikoho ale u teba sa mi to veľmi páci!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem:):)
      do Westminsteru sa takisto chcem ísť pozrieť predsa tie budovy a Big Ben a to všetko, ale Brighton asi víťazí! Praha takisto, veľmi ma láka a pravdepodobne ju spomeniem v budúcom príspevku. Ak budem mať možnosť do Prahy určite pôjdem, možno aj na školu.
      Ak by som si mala vybrať medzi Londýnom a New Yorkom, asi by som si vybrala New York ale po veľmi ťažkom rozhodovaní. Nieje to ani tým, že by sa mi viac páčil, myslím že sú na tom rovnako, ale New York pre mňa predstavuje také niečo vzdialené, neskutočné. Londýn, Birghton a celkovo Anglicko, mám v sebe taký pocit, že tam by som dokázala bývať. Ale New York, tak na 2-3 týždne je sen.

      Odstrániť
  2. Moc pěkný článek, originální :) Moje největší láska je (ano, jak jsi řekla, překvapivě!) New York. A nevím, jak bych to vysvětlila, ale prostě vím, že to tam budu milovat, kvůli těm lidem, atmosféře, zapadlým kavárnám, starým antikvariátům, tomu, že v davu tě vlastně nikdo nezná a že tam nikdo (dobře, skoro) nehledí na to, jaký jsi. A Norsko mě taky láká, moc! Ale ještě před ním má místo Amsterdam!! A v Londýně jsem byla ale jen pár hodin a moc chci zpátky :)
    Young, wild and free

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďaakujem:)
      ani to nemusíš vysvetľovať, dôvody prečo chcem ísť do NY sú také isté. Zmiznúť v dave, kaviarne, atmosféra, budovy, aj antikvariáty. New York má proste svoje čaro. Amsterdam sa mi takisto veľmi páči, určite to tam chcem navštíviť, tie budovy a to všetko.
      ooch, ten Londýn ti závidím! Dúfam že sa tam ešte vrátiš a užiješ si dlhšie:)

      Odstrániť
  3. Krásný článek, vždy mě baví takové číst :) New York je samozřejmě klasika a mylsím, že by bylo hezké se tam alespoň jednou podívat. Naprosto chápu, proč si tě získal Brighton. Před tím, než se tam nastěhovali Alfie se Zoe, jsem o něm neměla ani páru, ale teď mi přijde opravdu kouzelné! Není to tím, že tam youtubeři žijí, ale atmosférou, mořem a neskutečně milými brity :) No a Oslo vypadá zkrátka překrásně :D Norsko musí být úžasná zkušenost, avšak já nejsem moc na chladnější počasí, a tak to není asi nic pro mě :D

    www.maredifragole.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jeej ďakujem:)
      Som rada, že ma ohľadom toho Brightonu niekto chápe. Je to presne tak, ako si napísala - atmosféra, more, milí Brity... a tie ulice, kaviarne, obchody, stánky pri mori a k tomu všetkému malá pravdepodobnosť (ale predsa tam je!) že stretneš niekoho z nich... Brighton je kúzelný!
      Ja som skôr opačný typ - mám rada zimu, keď si na seba môžem dať kopu vrstvy oblečenia a to všetko, takže Oslo a celé Nórsko je určite pre mňa:)!

      Odstrániť