29. 9. 2015

lost in books

Pamätáte si na starší článok v ktorom som vypisovala veci, ktoré by som chcela zmeniť? A pamätáte si na bod "čítať menej kníh lebo škola sa blíži" ? hah, nejako sa to nepodarilo.
Momentálne mám rozčítaných 7 (!!!) kníh, ani neviem ako.




Aljašku, If I Stay a Zamilovaná do anjela som už raz čítala, no zas som si ich rozčítala, lebo som si ich chcela pripomenúť. Robíte to? 
Najviac teraz čítam Mesto kostí, na ktorom som už pri konci, a celkom ma oslovilo, páči sa mi. Urobila som však chybu - pozrela som si pred knihou film 2 krát





Knihy a seriály sú také dve činnosti, ktoré vykonávam vždy keď mám aspoň trochu času. 


Dnešný článok píšem preto, lebo na vás mám jednu otázku.

Chceli by ste, aby som na blogu začala písať recenzie na knihy?

Nemyslím to teraz tak, že tu bude každý článok recenzia. Proste raz za čas, keď dočítam knihu, o ktorej budem chcieť písať by som ju napísala.  
Budem rada, ak mi do komentáru napíšete čo si o tom myslíte:) 


4 komentáre:

  1. Trošku kratší príspevok, nevadí. Určite píš recenzie na knihy ja som sa prvý kráát prekonal a prečítal si knihu pred filmom lol.
    Určite píš recenzie ale nieže to tu bude zaspamované len tak pomedzi!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekný článok! Mňa tiež niekedy chytá ''knihomoľská'' nálada. Recenzie určite píš. Tvoje články sú parádne, tak nie je o o čom rozmýšľať. Tvoj blog mám veľmi rada. :))
    Domi Lap

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ema, nie si sama:D tiež mám práve rozčítané nejaké knižky, ale nie je čas dokončiť ich, hh

    OdpovedaťOdstrániť