13. 10. 2015

Things that makes me happy

Ak ste si prešli zlým dňom, alebo vás niečo rozladilo, pokúste sa to zmeniť. Nič vám nestojí za to, aby ste sa cítili zle. Čo dokáže rozveseliť mňa keď nemám náladu?

Hudba.

Toto je asi u väčšiny. A myslím že u každého je to individuálne. Ja napríklad niekedy nemám chuť na niečo rýchle (teoreticky sluch). Chcem proste počúvať niečo pomalé, čomu chápem a ono to chápe mne chápete? Ale je to v podstate dobré. Začnem si spievať, užívať si ju a naplní ma..
Coldplay - The Scientist
Jedlo.

haha.. koho by nepotešilo jedlo? Keď si urobím chutné palacinky s džemom, malinami a sirupom. Môžem pokojne umrieť obrazne. Niekedy mi stačí len káva alebo capuchino a cítim sa lepšie. 



Youtube

Úprimne, deň bez denných vlogov Alfieho, známeho ako PointlessBlog, si už asi neviem predstaviť. Vždy je tak super pozitívny a keď nieje, tak sa aspoň snaží. Ak ho ešte nepoznáte, jeho kanál odporúčam:):) Veľkú radosť mi urobí balík s jeho tričkom na ktoré sa už nemôžem dočkať!!!



Knihy

hm, taká klasika spolu s hudbou. Nesmú chýbať. Knihy vždy a všade. Aj keď odkedy sa začala škola som ich obmedzila, snažím sa cez voľnú chvíľku obrátiť aspoň pár stránok a začítať sa do úžasných príbehov. 



Seriály

Som ten typ človeka, ktorého keď  zaujme nejaký seriál, pozerá ho dookola, dookola a ešte raz. Pri seriály si oddýchnem, nerozmýšľam a tak trochu sa prenesiem niekde inde. Upírske denníky, PLL, Awkward - to sú tie také teen gýčoviny, nad ktorými trávim čas najradšej.






To je všetko.
Je vám všetkým jasné, že po jednej piesni, jednej časti seriálu alebo jednej palacinke vám nebude hneď lepšie a budete skákať od radosti meter desať (síce, kto vie čo do tých palaciniek pridávate), ale sú to také veci, ktoré mám rada a ktoré ma dokážu potešiť a pozdvihnúť mi náladu:)
 Napíšte mi, čo máte vy radi a či sa v niečom zhodujeme. Taktiež prepáčte za dlhšiu neaktivitu, nestíhačka,  ale to asi poznáte. 
Vaše blogy si rada prečítam kvôli inšpirácii, tak mi ich hoďte do komentára:)

4 komentáre:

  1. Maximálne so všetkým súhlasím, možno až na tie knihy tie nečítam ani keď som happy ako 2 grepy hah.
    K YTB si ma nakazila tiež si nedokážem predstaviť deň bez Alfieho!! Ale viac na Poppy <3 proste láska
    (BLOG SOOON)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jídlo, knihy a seriály...to mě drží nad životem. :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásny článok! úplne s tebou súhlasím :D
    Hello, my name is Ev

    OdpovedaťOdstrániť
  4. milujem Lorde, The 1975 a depresívne počasie! to ma v tomto období drží pri živote, haha. Možno je to trochu ironické, nie je? hmly, dážď, sychravé počasie, jeseň, všetko je to úžasné <3

    OdpovedaťOdstrániť